ارزان ترین تبلیغات بیلبورد رباط کریم

  1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. بلاگ
  6. /
  7. ارزان ترین تبلیغات بیلبورد…

تبلیغات بیلبورد رباط کریم و مزیت های آن

تبلیغات بیلبورد رباط کریم و مزیت های آن

تبلیغات بیلبورد رباط کریم می تواند در سطح شهر به معرفی انواع برندها بپردازد. این نوع تبلیغ یکی از روش های تبلیغات محیطی است. بیشترین تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی در میادین مهم شهر، ورودی و سطح اتوبان ها و همچنین جاده های پر تردد به چشم می خورد.

همه ی شما حتی برای یک بار جذب تتبلیغات بیلبورد رباط کریم شده اید. این تبلیغات به دلایل مزیت های عمده می توانند بهترین گزینه برای تبلیغ نمودن در سطح شهر باشد. یعنی می توان با کمک این نوع تبلیغات، تعداد بیشتری مشتری را برای کسب و کار خود پیدا کرد. اهالی شهر را با نوع برند، خدمات و محصولات آشنا نمود. و با جلوه های بصری جذاب تعبیه شده در تبلیغات بیلبورد رباط کریم در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید.

از تاثیر بیلبوردها می توان به شناخته تر شدن برندها اشاره نمود. در حقیقت همه می توانند برند خود را با کمک تصاویر حک شده در بیلبوردها به دیگران معرفی کنند. بدین ترتیب مردم برند شما را همیشه به یاد خواهند  داشت.

معرفی تبلیغات بیلبورد

معرفی تبلیغات بیلبورد

آیا تابحال از تبلیغات بیلبورد رباط کریم برای شناخته شدن فعالیت های خود استفاده کرده اید؟ آیا متوجه اهمیت بیلبوردهای جذاب سطح شهر برای انجام خدمات تبلیغات شده اید؟ تمام فضاهای بیرونی شامل تابلوهای کوچک و بزرگ که امروزه در سطح شهر به تعداد فراوان دیده می شوند، می توانند در فرآيند تبلیغات به کسب و کارها کمک نمایند. در حال حاضر به دلیل پیشرفته تر شدن تابلوهای مخصوص تبلیغات و افزودن نورپردازی و پایه های بلند به آن ها، تبلیغات از طریق بیلبورد به صورت حرفه ای و با بازخورد بالا انجام می گیرد.

یکی از آسان ترین شیوه هایی که با کمک آن می توانید اهالی شهر را از خدمات و محصولات خود آگاه کنید، استفاده از خدمات تتبلیغات بیلبورد رباط کریم است.

فواید تبلیغات بیلبورد رباط کریم

فواید تبلیغات بیلبورد رباط کریم

تبلیغات بیلبورد چه مزیت هایی در مقایسه با دیگر شیوه های تبلیغات و بازاریابی دارد؟ تبلیغات بیلبورد رباط کریم می‌تواند باعث شود در طول چند روز گشایش بزرگی در کسب و کار شما به وجود آید.

از فواید تبلیغات بیلبورد رباط کریم می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تعداد بالای مخاطب

تعداد بالای مخاطب

در صورت استفاده از این شیوه تبلیغات، شما با انبوه مخاطبان همراه خواهید بود. چرا که تمام افراد با سنین مختلف می توانند این تابلوهای تبلیغاتی را در سطح شهر مشاهده نمایند.

عدم نیاز به دعوت

خوشبختانه تبلیغات بیلبورد نیاز به دعوت نمودن از مخاطبان نخواهد داشت. چرا که این بیلبوردها جزو محیط اطراف هستند. و لاجرم همه با آن روبرو خواهند بود.

تاثیرگذاری بالا

تاثیرگذاری بالا

پس از مراجعه به مرکز دیجیتال مارکتینگ پرند و ثبت سفارش تبلیغات بیلبورد، می توانید از بابت تاثیرگذاری این شیوه تبلیغات اطمینان داشته باشید.

قیمت متنوع

قیمت متنوع

تبلیغات بیلبورد رباط کریم با توجه به ویژگی‌های آن، اندازه بیلبورد، مدت زمان و همچنین جایگاه قرارگیری آن می تواند هزینه های متفاوتی را در بر داشته باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره ی تبلیغات پیامکی در رباط کریم با ما تماس بگیرید.

تبلیغات بیلبورد در رباط کریم هوشمندانه ترین راه افزایش فروش

تبلیغات بیلبورد در رباط کریم هوشمندانه ترین راه افزایش فروش

زمانی که از خیابان ها و اتوبان های سطح شهر عبور می کنید، تبلیغات بیلبورد رباط کریم شما را به خود جلب می کند. این نمونه از تبلیغات به دلیل قرار گرفتن در معرض دید عموم می تواند مخاطبان زیادی را به سمت محصول یا خدمات شما جذب کند.

تبلیغات بیلبورد در تمام شهرها و روستاها اجرا می شوند. شما می توانید محصولات خود را حتی در دورترین نقاط کشور هم با بیلبورد تبلیغ کنید.

تبلیغات موجود در بیلبوردها به سریع روش روش ممکن محصول خاصی را به مخاطبان معرفی می کنند. هر کدام از بیلبوردهایی که در سطح شهر وجود دارند، می توانند داستان خاصی را در ذهن مخاطبان ایجاد کنند. پس نباید از اهمیت تبلیغات بیلبورد رباط کریم غافل شد.

نکات مهم اجرای تبلیغات بیلبورد در رباط کریم

نکات مهم اجرای تبلیغات بیلبورد در رباط کریم

برای آن که در تبلیغات بیلبورد به هدف خود نزدیک شوید، باید چندین نکته را مد نظر قرار دهید. توجه کافی به این نکات می تواند تاثیر بیلبوردهای تبلیغاتی بر افزایش فروش را به شما نشان دهد.

تعیین استراتژی هدفمند

تعیین استراتژی هدفمند

در وهله ی اول باید استراتژی خود از اجرای تتبلیغات بیلبورد رباط کریم را به طور کامل مشخص کنید. وجود یک استراتژی و برنامه دقیق برای انجام تبلیغات بیلبورد باعث می شود نتیجه مطلوبی از تبلیغات خود بدست آورید. برای مثال طبق KPI دقیق برای تعداد مشتریان جدید برنامه ریزی می کنید و تمام مراحل تبلیغات را با همین هدف پیش می برید.

توجه به رنگ و طرح

توجه به رنگ و طرح

رنگ و طرح دو رکن مهم برای اثرگذاری تبلیغات بیلبورد هستند. هر چه رنگ و طرح جذاب تری برای آماده سازی بیلبوردها استفاده شده باشد، راحت تر می تواند مخاطبان را جذب کند. استفاده ز روانشناسی رنگ ها تا حد زیادی می تواند به شما در افزایش مشتری کمک کند. پس از اهمیت رنگ و طرح در تبلیغات بیلبورد غافل نشوید.

تناسب ایده تبلیغ با نوع محصول

تناسب ایده تبلیغ با نوع محصول

تبلیغات بیلبورد را به محصول خود ارتباط بدهید! سعی کنید طراحی بیلبورد تبلیغاتی خود را با کمک ایده ها جذاب و مربوط به محصول خود انجام دهید. اگر می خواهید در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید، باید طرح جدیدی را برای معرفی محصول خود انتخاب کنید. تتبلیغات بیلبورد رباط کریم زمانی نتیجه بخش هستند که تناسب کافی با محصول یا خدمات مورد نظر را داشته باشند.

نصب در نقاط خاص شهر

نصب در نقاط خاص شهر

توجه به موقعیت جغرافیایی بیلبورد تبلیغاتی می تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید مخاطبان داشته باشد. باید سعی کنید نقاط پر رفت و آمد شهر را برای انجام تبلیغات بیلبورد انتخاب کنید. چون در غیر این صورت تاثیری از این روش تبلیغ در کسب و کار خود احساس نخواهید کرد.

شهرت برند

شهرت برند

به کمک تتبلیغات بیلبورد رباط کریم می توانید برند خود را به شهرت برسانید. رسیدن به شهرت و آشنایی تعداد زیادی از مردم با محصول یا خدمات شما می تواند شما را از رقبا جلوتر ببرد.

استفاده از افراد متخصص برای طراحی و نصب بیلبورد

استفاده از افراد متخصص برای طراحی و نصب بیلبورد

افرادی که اطلاعات دقیق از نحوه نصب بیلبوردهای تبلیغاتی دارند، می توانند بهترین گزینه برای انجام این خدمات باشند. اگر می خواهید تبلیغات بیلبورد در رباط کریم برای شما سود زیادی به همراه بیاورد، باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

اجاره بیلبورد در رباط کریم

اجاره بیلبورد در رباط کریم

برای اجاره بیلبورد در رباط کریم نیازی نیست حتی از خانه خارج شوید!!! شرکت دیجیتال مارکتینگ پرند به صورت آنلاین و تلفنی می تواند انواع سفارش تبلیغات محیطی را به بهترین شیوه ممکن انجام دهد. قیمت اجاره بیلبورد به ابعاد، مدل بیلبورد، محل نصب و مجری تبلیغات بیلبورد وابسته است.

تبلیغات بیلبورد در رباط کریم به چند دسته تقسیم می شوند؟

در قسمت‌های قبل شما را با تبلیغات بیلبورد رباط کریم، مزایای آن و ویژگی‌های یک بیلبورد خوب آشنا کردیم. حال در این قسمت قصد داریم شما را با انواع بیلبورد آشنا کنیم تا بتوانید بیلبورد مناسب را به شرکت دیجیتال مارکتینگ پرند سفارش دهید.

انواع تبلیغات بیلبورد رباط کریم به شرح زیر می‌باشند:

  1. بیلبورد های عادی

بیلبورد های عادی پرکاربرد ترین بیلبورد ها هستند که بیشتر از سایر موارد در سطح شهر مشاهده می‌کنید. بیلبورد های عادی مستطیل شکل هستند و روی یک پایه ی بزرگ سوار می‌‌شوند. این نوع از تبلیغات بیلبورد در رباط کریم را در خیابان‌های پرتردد و چهارراه های شلوغ مشاهده می‌نمایید.

  1. بیلبورد های چرخشی

بیلبورد های چرخشی یکی از جذاب ترین تبلیغات بیلبورد در رباط کریم هستند. این بیلبورد ها هر سه عنصر تصویر، صدا و حرکت را با هم دارند و بسیار پرطرفدار هستند. این بیلبورد ها مناسب شرکت‌هایی است که محصولات متنوعی دارند و قصد نمایش دادن محصولات زیادی را داشته باشند. با بیلبورد های چرخشی این امکان وجود دارد که هر یک از محصولات را در یکی از وجه های بیلبورد نمایش دهید و یا حتی با استفاده از تصاویر مختلف یک داستان را روایت کنید.

  1. تلویزیون های شهری

تلویزیون‌های شهری یکی از جدید ترین روش‌های تبلیغات بیلبورد در رباط کریم است که طرفداران بسیاری دارند. با استفاده از تلویزیون‌های شهری می‌توان یک تصویر پر نور را با کیفیت بالا به نمایش در آورد و یا حتی یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه را در سطح شهر پخش کرد.

  1. بیلبورد های دیجیتال

امروزه نسل جدیدی از تلویزیون‌های شهری را مشاهده می‌کنید که بیلبورد های دیجیتال نام دارند. این بیلبورد ها می‌توان تبلیغات را جذاب تر و منحصر به فرد اجرا کرد. در بیلبورد های دیجیتال این امکان وجود دارد که به طور لحظه ای تبلیغات را در زمان‌های خاص تنظیم و اجرا کرد. این روش یکی از پیشرفته ترین روش‌های تبلیغات است که با استفاده از آن هر چیزی مانند: تصویر، صوت، متن و فیلم را به گونه ای که می خواهید به نمایش در بیاورید.

  1. عرشه های پل هوایی

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات بیلبورد در رباط کریم که همه ما بار ها شاهد آن در سطح شهر بوده ایم بیلبورد هایی هستند که بر روی عرشه پل هوایی نصب شده اند. برای این منظور یک تابلوی تبلیغاتی جذاب را بر روی عرشه پل های پرتردد در سطح شهر نصب می‌نمایند.

  1. لمپوست ها

یکی دیگر از انواع بیلبورد ها که در سایز های کوچک و بر روی میله‌های مستطیلی یک تا سه متر نصب می‌شوند لمپوست نام دارند. لمپوست‌ها در حاشیه ی خیابان‌های پرتردد نصب می‌شوند و می‌توان یک پارچه تبلیغاتی را با این روش نصب کرد. تنها ایراد لمپوست بنر ها نداشتن نور کافی است که به همین علت باید در مکان های پر نور که مجهز به چراغ باشند نصب شوند.

  1. استرابورد

استرابورد ها تقریبا مانند لمپوست می‌باشند و از لحاظ ساختاری کمی تفاوت دارند. سازه ی استرابورد ها متشکل از یک محور اصلی و دو میله ی فرعی متحرک می‌باشد و بنر های متفاوتی را می‌توان بر روی آنها نصب کرد.

تمامی موارد ذکر شده در بالا از انواع تبلیغات بیلبورد در رباط کریم بودند که شما می‌توانید با توجه به نوع کسب و کار و هدف از تبلیغات بیلبورد مناسب را در شرکت دیجیتال مارکتینگ پرند انتخاب نمایید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *